dumbledore is gay (1 Viewer)

Status
Not open for further replies.

xXdeathXx

Well-Known Member
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
341
0
86
Credits
1,734
Points
0
Lol dunno, i never read or watched Harry Potter.
 

BioHazard

Steam Users
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
436
0
86
Ishpeming, MI, USA
Credits
2,628
Points
0
Uhh.. Life will move on? Yeah, probably that.
 

CoZmicShReddeR

Staff member
C7 Commander
Activity

0%

Longevity

100%

Local time
Today 11:07 AM
Feb 25, 2003
3,201
3
308
United States
www.cozworld.com
Credits
40,156
Points
0
Postbit Highlight
Post Style
Profile Music
Steam
76561197964249488
Well I guess JK Rowling is trying to twist things up a bit with this one... I don't see any harm as he is considered an old man and well at least she isn't keeping you guessing like they do with Jack Sparrow's manlyness...

I guess you have to think about compairing the Roman times to Harry Potter and accept the fact that no matter if you carry a long sword or a little wand you can always be Gay...

Enough Said! :tfrag: :rock:
 

Suicide_Messiah

Member
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
70
0
6
Kansas
Credits
424
Points
0
............................................________
....................................,.-
 

Drak

Member
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
84
0
6
USA, MI
Credits
492
Points
0
[quote="Suicide_Messiah";p="7662":29y54f9p]............................................________
....................................,.-
 

Marthicus

C7 GRUNTS
Steam Users
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
78
0
76
Melbourne, Vic, Australia
Credits
498
Points
0
Yeah, i noticed that too Drak, i thought people just didnt know how to quote properly or something >_>'

And why the hell say that Dumbledore is gay... and not do or say anything about it in the book? There isnt a freaking point, sounds like some more publicity for her more than anything. God i hate her and Harry Potter, shit movies, shittier books, and yet somehow its popular.... Atleast illiterates are learning to read from it i suppose, other than that ill only use those books as toilet paper.
 

HumeDog

Steam Users
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
110
0
16
Nebraska
Credits
703
Points
0
Nothing personal Marthicus but why would you bash books for getting younger kids back into reading. As for Dumbeldore being gay, I think she might be trying to bring some acceptance, what's a better way than having one of the greatest wizards which thousands of kids (probably more than that) know about, be gay. I just think its her way of trying to get people to get people to be more accepting, but I could be completely wrong.
 

XELX

Steam Users
Activity

0%

Longevity

60%

Local time
Today 10:07 AM
May 6, 2010
70
0
6
NY
Credits
405
Points
0
huh he's gay?!.

hmph never saw that coming.

well at least he did not go after little children.

EL.
 

GoatRacer

C7 GRUNTS
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
344
5
128
Avoca, NY
Credits
2,048
Points
0
Steam
76561197982563609
thats gay :lol: my favorite character in the movie is gay ooooooooooooooooh crap 8O that means i like a gay guy.
that dosent make me gay dos it. :lol: :( :lol:
stop laughing at me!!!!!!!!!
 

xXdeathXx

Well-Known Member
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
341
0
86
Credits
1,734
Points
0
*keeps laughing at Goat*
 

TheOneKilla

C7 OFFICER
Minecraft Builders
Activity

0%

Longevity

279%

Local time
Today 4:07 PM
Dec 31, 1969
185
0
96
Seattle, Washington
Credits
1,039
Points
0
Wow.. my grandma already hates harry potter with a passion. (because witchcraft is evil, and converts weak minds to work for the devil)

Now that one of the main characters is gay.. oh gosh

I honestly really am not a fan I just like watching the movies.
 
Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Top Bottom